luni, 17 martie 2014

Ploaie infernală de aplauze la Zalău


În loc de-o inimă, în pieptul meu,
Probabil bunul Dumnezeu
Mi-a pus
Câteva sute.
Mai bine zis, un port deschis,
În care vin mereu, din mări de vis,
Corăbii
Nemaivăzute.
Şi toate astea nu sunt basme. Şi tot ce spun nu sunt povești.
Răspunde tu, și tu, și tu, de știi! Răspunde-mi tu cine ești.

  
       Eu am să răspund în 20 martie deoarece se anunță ploaie infernală de aplauze la Zalău și nu numai http://alifantismozaic.ro/concerte/  Maestrul Nicu Alifantis va face un popas și pe plaiurile sălăjene, spre bucuria iubitorilor de muzică adevărată. Vom fi încântați cu acorduri de chitară de pe albumul Mozaic, album descris de artist atât de frumos:
         ” A fost o poveste de dragoste, spusă în diferite feluri, graiuri, aidoma unui mozaic.
     Un amalgam de ritmuri şi stiluri muzicale, de instrumente clasice şi exotice, de sonorităţi neaşteptate, precum o îmbrăţişare deosebit de tandră. 14 cântece dedicate femeii, dragostei şi prieteniei, fiecare cu istoria sa.”

     Îmi doresc să  ascult acestă poveste deoarece am de învățat de la acest corifeu al muzicii românești. Emoțiile de primăvară se vor împleti cu muzica bună, cu versurile pline de profunzime și vor face să vibreze la unison suflete ce iubesc adevărații artiști.



 Așadar, ne dăm întâlnire cu Nicu Alifantis, mai pe-nserat în reședința Sălajului!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu