luni, 14 aprilie 2014

O mână pricepută



În sfârșit am gasit-o! Pe lângă faptul că e pricepută, e și rapidă, căci în două săptămâni am avut minunățiile în curte! Mai rar așa...și știu ce vorbesc, că de când ne-am mutat în căsuță am făcut cunoștință cu tot felul de meșteri care-ți pun rabdarea la încercare.

Bucurie mare atât pentru părinți cât și pentru bebici; se lasă seara și nu ne mai dăm duși de pe balansoar sau din căsuță.
Să lăsăm imaginile să vorbească:


Suportul meu de flori! Abia aștept să-l văd ”înflorit”!

Piesa de rezistență





Căsuța cățelului ar fi trebuit să fie, dar a fost monopolizată de haiduci. Le-a promis tata că le va face și o căsuță în falnicul  nuc de lângă casă.



Uțaaaaaaaaaa, toată ziulica!



Slava Tie, Celui ce Ti-ai aratat puterea in legile ce carmuiesc zidirea;
Slava tie, ca toata faptura e plina de legile pe care i le-ai randuit;
Slava Tie, pentru tot ce ni s-a descoperit prin harul Tau;
Slava Tie, pentru ceea ce cu intelepciune ne-ai ascuns;
Slava Tie, pentru geniul mintii omenesti;
Slava Tie, pentru puterea de-a lucra cele de folos;
Slava Tie, pentru limbile de foc ale inspiratiei;
Slava Tie, Dumnezeule, in veci!

( fragment din Acatistul de mulțumire Slavă lui Dumnezeu pentru toate)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu