duminică, 26 iulie 2015

Șoapte de scoici

Așa se spune: dacă pui o scoică la ureche se aude marea...și câte mi-a soptit...

Căldură mare, mon cher!

...iar chemarea mării parcă e și mai intensă.
 O adiere  îmi amintește de briza mării iar versurile acestea le consider apoteotice pentru așa vară:

”..........................
Acuma știu că marea mă așteaptă...
Nisipul mă va săruta și el
O scoică o să ma zgârâie-n mâna dreaptă
Algele o să mă zgârâie nițel
Și iar e vânt afară și marea o să mă doară
Și-un val o să mă arunce-n cortul ei
O să-nebunim și sarea o s-o topim
Într-un sărut.”

Și cireșica de pe tort:
Cea mai mare oră de sport
Surprize pe mal de mare
Ce mai! Sănătate, sport, mișcare
Miscarea Face Bine - Mamaia - 2015 - POSTER
 La 9 fix, în Piațeta Perla se anunță a sosi instructori de fitness dintre cei mai aleși iar tu poți să alegi între
  • Kangoo Jumps
  • Zumba
  • Steel Programs
  • Rebound AAS
  • Functional Training
  • Khai Bo
  • Aerobik
  • Fotbal
  • Biciclete stationare
  • Zona Boot Camp
… Si multe altele
  
De-ar fi după firea mea,
toate le-aș încerca,
Nu știu dacă-aș excela.
Important: voi progresa
Deci, la mare că-i mișcare, 
Într-un număr cât mai mare:

Să câștigăm un campionat cu sănătatea inspirată fiind de ceea ce a subliniat Michael Jordon.
 ”Talentul câștiga meciuri dar munca de echipă si inteligența castigă campionate”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu