luni, 12 martie 2018

Bucuria răsăritului


„Poți rezolva toate problemele lumii într-o grădină.”  Geoff Lawton


O zi de martie cu multe grade plus ce m-au făcut să intru în grădină. Am dat frâu liber semințelor de ridichi precum și unui soi de morcovi rotunzi, foarte timpurii. 
Imagini pentru ridichi mixImagini pentru morcovi rotunziMi s-au părut foarte interesanți prin forma lor neobișnuită. Când mă gândesc și ce bine ar arăta la vară lângă niște cartofi noi...movulii...
îmi vine si mai mare drag să-i plantez.
 Mă fascinează legumele ce ies din tipare, dar și cele tradiționale își au locul lor în inima și implicit grădina mea. Am plantat în solar. Mi-aș dori ca anul acesta să-l umplu de diversitate... sper să și reușesc. 
Uneori îmi fac prea multe planuri.
Cei mici s-au bucurat la maxim de episodul nostru de grădinareală, plus că nu s-au mai lasat duși din solar deoarece au găsit o broscuță.
Răsplată surprinzătoare pentru munca de azi: un curcubeu imens și intens. Am pierdut pozele de azi și nu îl pot împărtăși cu voi.

"...nici cel ce sădeşte, nici cel ce udă nu sunt nimic; ci Dumnezeu, care face să crească. " 1corinteni 3:7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu